Post by tumbstarfezeva on Feb 18, 2022 11:02:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Age of War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Age of War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset penge ▞▞▞
▞▞▞ Age of War 2022 version ▞▞▞
Det vil være mere fedt, hvis du sætter flere spillere i dette spil
Age of War Strategi apq
Det er OK, tilføj bare flere krigere og flere aldre, og gør den fulde version gratis og tilføj flere våben udover det, det er fedt
Spillet oprettede Problem med at oprette forbindelse til google play-spil.
Flash player: *DED* udviklerne: VI FANDT ET ANDET STED AT BRINGE MENNESKER TILBAGE TIL BARNDOM
Zashto ne pravite new opdatering til bazi take samo og tupa
Det er for haltende at spille (-_-)
Jeg voksede op med dette flashspil, og jeg er glad for, at jeg stadig kan spille det år senere på min telefon lmao
Godt 🌃 👶 👧 er det OK for resten i bilen er det OK for resten i bilen er det OK for resten i bilen er det OK
Jeg kan ikke afspille den fulde version..
Skal du have kontakt, billeder og videoer dafuq??
Dette spil er rigtig godt, men kan du tilføje morterer i militæralderen og humvees.
Dette spil trænger virkelig til en opdatering. Flere kort flere tilstande ville gøre spillet mere mindre kedeligt. New age ville være godt. Måske tilføjer alder vs zombier eller noget, jeg ikke ved. Det er et godt spil for folk, der lige er begyndt at spille
Ingen multiplayer og to spillere
Dette spil er fantastisk, men hvis det var den anden version, ville det være det bedste, og jeg ville helt sikkert spille det mere.
Det er kedeligt og meget gentagende. Ingen strategi for det.
1 STJERNET, jeg bedømmer flere stjerner for 7$ hver!
Det er et fantastisk spil :-P men der begynder at blive sulten efter penge
VIL ikke engang downloade
Jeg forstår ikke, hvad vi skal gøre her
Hvorfor skal du betale for den nye tilstand? Den normale tilstand er OK, men den nye tilstand lyder cool.
I bliver ved med at glemme, at dette er et årti gammelt browserspil
Age of War रणनीति zep
Jeg spillede dette spil i et stykke tid og nød det. Jeg har for nylig købt de ekstra generaler, men er utilfreds med spillet, og hvordan der ikke er nogen gem-funktion. Jeg vil gerne refundere mine omkostninger og vil ikke have de ekstra generaler
Irriterende for det simple faktum, at du ikke kan slå lydeffekterne fra
Kan ikke acceptere noget godt fra dette spil. Godt til tidsfordriv
Botterne har regen penge, men et perfekt spil
Generelt ikke god overhovedet, befandt mig i lange stilstandsspil på grund af overdrevne tårne og våben.
Godt offline spil og krigens tidsalder er så kritiske
Med fejl til brug for snyd umulig tilstand
Age of War Strategie gfn
Hvorfor skal umulig tilstand være bogstaveligt talt umulig, og tilføjelserne er irriterende som fanden.
Ja, jeg vil gerne have spillet. Det var dejligt 👍
Fint nok.
Et ord "anbefales!" Det er så meget smukt og glat.. Jeg håber, du laver endnu et spil som dette... Download venligst dette spil...tro mig.. Det er det værd! Godt klaret!
Dette spil er ikke fair 1, når du kommer til den sidste vismand, kan du spille nogle kampvogne på en eller anden måde bliver de stærkere end dine, for det andet det stærkeste våben i spillet tilsyneladende en er stærkere end to, hvor værste spil af stolthed i hele mit liv
Glat og har helt sikkert allerede 100 timer i dette spil
Blev forelsket i dette spil igen, men generalerne koster penge, så jeg bliver bare ved med den originale tilstand, men generalerne virker som en sjov ny idé. 4 stjerner
Bare godt, 1 dag vanedannende
Bro normal=umuligt, de satte et tårn i starten af spillet
Alt du skal gøre er at kæmpe. Jeg synes, der burde være flere involveret for at gøre det sjovere
Age of war online.
Bliver hurtigt gammel.
Sejt spil
Rising Super Chef - Cook Fast 아케이드 evrm
har brug for flere opdateringer
Køb ikke udvidelsen, den er ikke anderledes end spillet
Age of War Strategiya xahl
Spillet er sjovt, men jeg ville ønske, at der ikke var i app-køb, du kan ikke engang spille den nye ting i spillet, medmindre du betaler